söndag 4 september 2011

Visning 1 av 2 avklarad!!!

Viiilken lååång dag!! Steg upp 06:30 & när jag hoppade ur duschen hade barnvakten kommit. TACK FARBROR JOAKIM för att du tog barnen hela dagen!! (hoppas du hämtat dig till kräftisen på lördag) Sen efter frukosten drog vi igång & jobbade oss uppifrån & ner. Blivit rätt stökigt här då ungarna varit hemma nästan hela veckan. Vilket hästjobb vi gjorde idag igen. Blev så himla fint. Får vi se hur mycket det kommer förfalla här under kvällen & morgonstöket imorgon. Barnen ska som tur va till dagis vid 8 (peppar peppar) så jag hinner nollställa innan det bär av till jobbet. Sen åker Anders & barnen inte hem förän efter den 2.a visningen i morgon kväll är över.

När mäklaren kom så hade vi varit klara i 20min & gått ett varv och dubbel kollat. Precis "on time"! Han sa att det varit som en vanlig visningsdag på dom andra objekten, varken mer el mindre. Vi stod & snackade i dörren när första bilen kom rullande. Då ville inte jag vara kvar mer både för deras & min skull. Anders drog & hämtade barnen och jag smet bakom huset & ut i svampskogen. Va verkligen välbehövligt efter senaste dagarnas slit. Hittade faktiskt några fina karljohan utan mask idag. Och äntligen lite taggsvamp. Dock är det torrt som fnöske i skogen så 1-2dagar med hällregn är välkommet.



Jag sittandes på min vanliga stubbe, rensar lite svamp, njuter & äter lingon. Blivit tradition nu.



Visningen idag hade gått bra.. Hade dock varit en heldel folk här, mer än mäklaren tippade innan faktiskt. Och imorgon är det ju ännu en öppen visning där det beräknas komma iaf 2 par (som bokat) men förhoppningsvis fler. Känns lite märkligt & naket att släppa in okänt folk i sitt hem. Men ändå spännande!! Hoppas dom gillade vårt hus!
Så nu väntar spännade samtal imorgon efter visningen, på Tisdag börjar han ringa runt & förhoppningsvis drar en ev budgivning igång på Onsdag-Torsdag. Kommer bli en nervpirrande vecka det här.

1 kommentar: