onsdag 14 september 2011

Update: Husförsäljningen!!

BUDGIVNINGEN ÄR AVSLUTAD!! VI HAR EN VINNARE!!!!


Det känns som denna budgivningen hållt på i evigheter. Började i Torsdags eftermiddag tog lite fart i fredags, uppehållet över helgen va rätt frustrerande & så hände det saker först på måndag em igen för att i dag vid lunch ÄNTLIGEN vara över! Tydligen tar det lite längre tid nu för tiden enligt mäklaren.. För såhär minns inte jag att det va när vi köpte huset. Tycker det varit spännande men det är väldigt skönt nu när det är över..


Så där är vi nu! Vi har en vinnare & imorgon ska vi skriva papper. Sen väntar besiktning & sen får vi se när dom vill flytta in....


Samtidigt känner jag mig försiktigt optimistisk fortfarande då inga papper är skrivna än. Man vet ju aldrig!! Besiktningen är jag inte orolig inför, för huset är i väldigt bra skick, välbyggt (1968) & bra renoverat.


Imorgon ska jag posta en jobb ansökan till Visby. :-D Och nu kommer det bli ännu mer surfning på Gotlandshem, hemnet & blocket. På blocket har jag hittat ett av favvo husen på hemnet i somras som tydligen inte blivit sålt & nu hyrs ut på långtid ist!! Nu ska vi liksom hitta någonstans & bo också!!


När allt är klart åker "Gula änkan" & present kortet från Yasuragi fram....


Hoppas att vi är på upploppet nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar