söndag 29 december 2013

Jag är rätt blygsam och...

...jag bloggar ju faktiskt främst för mig själv och nära&kära som bor långt bort....

Men nu efter julmarknaden har jag faktiskt en liten plan & en dröm jag vill uppfylla och för att den ska funka så behöver jag ju faktiskt ER fina läsare/vänner/bekanta där ute... Att få era reaktioner & ni ger mig feedback (som det så piffigt heter). vore sååå kul.  :-D

Så nu har jag återinfört dom anonyma "Reaktion-knapparna" under varje inlägg. Så tryck loss om ni ogillar, gillar det ni ser.. Så jag vet helt enkelt.


Så tryck till!

Bara en hint om att ni varit här är urkul. Roligast är ju kommentarerna som jag gärna besvarar. Haft lite problem med spam-kommentarer senaste tiden (dessa syns ej på bloggen men jag får mail varje gång) & har därför tröttnat och ignorerat alla Kommetars-mail senaste ½året. Sorry om ni inte fått respons på era ord men nu vet ni varför. Ska skärpa mig nu när det verkar som att det lugnat sig med spam....

Och om ni vill lyxa till det så vore ju en delning på FB, Twitter eller eran egna blogg skitkul!

Tack på förhand!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar