tisdag 3 december 2013

Otrohet & nackspärr...

Vaknade med otroligt stel nacke idag aj aj  aj aj :-S men jag & barnen rusade ändå upp vid 07:10, ut till vardagsrummet & julkalendern! Ääälskar Fredde Granberg! Mysigt som attans med den stunden varje morgon! 
Och fortfarande funkar det fint för tjejerna att dela på en julkalender & likaså pysselkalendern som dom får dela på!!  

Efter att ha vi lekt flygplan (mamma är lik sin mamma) till dagis ackompanjerad av "Mora träsk" är det snart dags att rätta till mitt stora misstag...
Denna månaden har jag straffats hårt för otrohet... Gick till en annan frisör i panik då min hade semester... Skulle jag inte gjort för den andra klippte helt olikt, omöjligt att stajla som förrut & jag har slitigt mitt hår sen dess... 
Idag ska jag råda bot på detta med ett besök hos min vanliga frisör..  

Kvällen blir garanterat mysig m Emma & Cilla i stan. Bio & middag!  Våran heeeelt osjälviska födelsedagspresent till Cilla! :-D 

Hoppas ni får en fin dag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar