fredag 20 december 2013

Jobb-läge.

Jag är inställd på "jobb-läge" & försöker ladda för 4 intensiva arbetsdagar. Första gången jag jobbar i kassan över jul. Efter igår börjar jag ana att det kommer bli gaaaalet! Men samtidigt roligt då kunderna oftast är positiva trots köer & stress.

Har lämnat barnen, ätit frukost & ska bara ställa iordning lite här innan jag åker in till stan.

Kommer nog vara tyst här över helgen. Hemma vid 22 ikväll, kl 5 imorgon ringer klockan igen, på söndag SKA jag ha sovmorgon för att sen jobba kväll & på måndagen blir det 9-18 för att sen jaga hem för att hinna klä granen med barnen. Som sagt intensiva dagar framför mig. 

Mamma,pappa,Maja & Joel kommer på söndagskvällen och får koka skinka & styra upp här på måndagen. 

Så ha en fin helg, jag ställer in mig på jobb-läge och kör på utan att försöka tänka på allt som borde göras & hoppas att Anders kan beta av lite måsten. Han kommer hem inatt.. Äntligen!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar