onsdag 30 juni 2010

Dagen som gått...

Lugn dag med lite hemma pyssl & packning av varorna jag säljer på tradera, auktionerna är slut om 4h. Skönt att ha allt packat och klart. Så är det bara att tejpa på adress och skicka.


När Anders kom hem åkte jag och jobbade lite, skulle blivit längre om jag inte känt mig så krasslig. Ont i halsen & kass i luftrören skit trist. Och dom där 2 envisa Afte blåsorna håller på att göra mig galen.. Sååå ont.. Haft dom i över en vecka nu så imorgon är det jag som går till doktorn och sittvägrar tills dom skriver ut smärtstillande salva för munnen tills dess blir det soppa.


Ikväll: Keldas tomatsoppa på tetra, piffad med "Afte-små" ;-) bitar av gurka & fetaost. Gott gott!!


När Anders pysslat färdigt i köket ska vi krypa upp i soffan & kolla Nya! "Alice i underlandet". Diggar Depp!! Barnen sover sen innan jag kom hem. Anders är grymmaste pappan & mannen! (Sen att det va så att Agnes somnade i soffan medans han va uppe & la Astrid är en annan 5:a, huvudsaken är att dom sover.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar