onsdag 2 juni 2010

Lite ljusare...

Med hjälp av underbara Jocke och lite barn-arbete så va första stommen på plats....

Själv va jag väldigt "off" ikväll. Haft fruktanvärd ågren. Varit 100% på att jag blivit ansiktsförlamad el något. Va nämligen hos tandläkaren & lagade 2 hål. Hon tjoffade in bedövningen uppe & nere och på några minuter va jag TOTALT sinnessjukt bedövad i hela höger sidan upp till ögonvrån & in i halva näsan. Kunde inte svälja något annat än vatten (tog ett glas rose´ för omväxling, och för att göra våra gäster sällskap vid maten & för att slappna av & sluta nojja och så va det väääldigt gott oxå) :-D för det va domnat ner i strupen. Fy f*n va obehagligt. Trodde verkligen att hon pajjat någon nerv.
ALDRIG varit med om något liknade. Är inte ovan vid bedövning eller tandläkaren, tyvärr. Detta va någon miss eller ett straff. Men nu är alla tänder hela iaf.
Nu har bedövningen äntligen släppt, till slut. TACK gode gud för det!! Men däremot har jag skit ont eftersom dom kämpade med att få fast "matrisen" (stål ringen dom sätter runt tanden) i typ 15 minuter. Så mitt tandkött är helt trasigt.. Aj aj aj!!
Well well! Jag är glad att jag inte är ansiktsförlamad iaf...
Nu ska jag sova för imorgon bär det av till Farbror Örondoktor med Astrid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar