onsdag 2 juni 2010

Tappat kontrollen...


Nu har jag helt tappat det.... Känns som om jag står med vatten (sågspån, gipsskivor, slipdamm & verktyg) upp till hakan.. I början gick det att hålla kontrollen men nu har allt spårat. Tvättberget växer, dammråttorna jagar varann mellan lådorna m golv & takgipset & i tallriksskåpet råder det kaos... Jag ser helt enkelt inte skogen för alla träd. Det har blivit så mycket att jag inte vet va jag ska börja.
Och är det stökigt hemma blir det stökigt i min hjärna och ännu mer blir kaos överallt. Jag säger tyst till mig själv att snaaaart snaaart är köket klart och då ska jag ta en heeel dag (eller helg) och städa upp, organisera & sortera. Medans jag går här och muttrar & gnäller sliter stackars Anders m gips, elkablar & golvläggning. Har konstaterat att jag INTE är renoverings-typen iaf. ;-) Får spunk!!

Tydligen betyder det tur att lägga sedlar under golvet... Hoppas det räcker m en tjuga.

Golvet är på plats & taket. GRYMT JOBBAT ANDERS!!!


1 kommentar:

  1. åå det kommer bli såå fiiin!! håll uuut nu!!
    Anders är ju grym på det där!!
    Kram

    SvaraRadera