onsdag 16 juni 2010

Det där med ögonmått & sne självbild..

Bloggade häromdagen om min uppdaterade garderob! Där fanns bla en bild på en super fin liten quiltad bolero/väst som jag hittade på bakluckeloppisen. Gillade den skarpt. Synd bara att jag är en sådan optimist med sne självbild & värdelöst ögonmått..... ;-D Och att det stod S på lappen förträngde jag nog!!

SERIÖST!!! Vad trodde jag???




Det är väl lixom meningen att den iaf ska täcka halva brösten och inte bara armhålan.... Hum.. Får nog bli Tradera för denna lilla rackaren...

Positivt är väl iaf att min syster kanske kommer pratat med mig igen!!! ;-)

Note to self: Jag kan inte längre (senaste 5-6 åren) använda stl S (hur mycket jag än vill & önskar detta) & i fortsättningen bör jag prova plagg innan jag köper. Allt har lixom flyttats runt lite.

1 kommentar: