onsdag 16 juni 2010

Idag kom den.....


Har gått med i en riktigt skön bokklubb. Lilla Svalan.. Deras motto är att man beställer! Inte avbeställer. Smart ide´!! För man skaffa gärna bokklubbs medlemskap mest för att få kul premier & sen avbeställer man varje månad.

Men Lilla svalan ringer upp (väldigt svårt att avspisa den jätte trevliga säljaren som tålmodigt ringer tillbaka vecka efter vecka så tillslut fick jag ge mig och det ångrar jag iofs inte) en och så kan man "boka" månadsböcker hela året framåt. Så i höst kommer det 2 barnböcker vid olika tillfälle. KUL!! Och denna bokklubben hade riktigt bra böcker oxå. Bra upplägg!

Jag fick UNDERBARA "Ketchupmamman" idag. Hon har en jätte rolig blogg oxå. Roligt är att hon är från Blekinge oxå. (precis som jag) Började läsa redan i bilen till IKEA idag. Satt där bak och ömsom skrockade som en gammal tant, ömsom skrattade så jag grät!!! Anders idiotförklarade mig efter 2 kapitel! LÄS DEN!!! Finns bla här på ADLIBRIS! Väldigt mycket igenkänningshumor om man är förälder el gravid!!

1 kommentar:

  1. Ketchupsmammans blogg läser jag lite då och då! Skrattar också så jag gråter! Får nog införskaffa boken! :-)

    SvaraRadera