onsdag 16 juni 2010

Måste bara rekommendera...

... ICA:s nya? "köpesallad", Caesarsallad. Vet inte varför jag köpte den, köper ALDRIG färdigsallad (mer än någon gång på jobbet när jag inte haft matlåda med) Men den såg fräsch ut och kostade bara 39kr "just nu" på min lilla ICA.






Hur som helst blev jag väldigt positivt övveraskad. Den va verkligen över föväntan.
Såg kanske lite blek ut, speciellt kycklingen. Men det smakade bra, fräsch kyckling (trots färgen), goda krutonger m baconsmak och lite sting i dressingen.


Visst de slår inte en hemmagjord Caesarsallad men är en fullgod ersättare vid lat/snabblunchen eller spontan picknicken.

Nu måste jag ju nästan testa dom andra sorterna som fanns.. Någon basilikamarinerad kyckling m mozarella, och någon m bulgur & kräftor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar