onsdag 16 juni 2010

Riktigt nöjd med mig själv....

Igår kväll/natt någonstans mellan ½-1 glas rose´ kom jag fram till denna enligt mig GENIALISKA lösningen.... Istället för att ha alla rätt fula ersättnings & vällingflaskor stående på diskbänken på tork så kan man gömma dom lite snyggt i en låda. Det gula flaskstället är ett billigt & rätt fult men praktiskt ställ från Gekås.

Så hääärligt att äntligen har plats med allt. Lyxigt att kunna ha barn bestick, tallrikar, flaskor & dyl för sig.

Och äntligen fick mina "praliner" komma ner från mörkret på översta hyllan. Hoppas att dom blir använda mer nu. Vilket dom absolut förtjänar.... Synd bara att jag HATAR att handdiska. men kanske att man kan gilla det lite bättre nu när man kan blicka ut över vardagsrummet & trädgården istället för att stirra in i en "husvagns ful" 80-tals kökslucka.

3 kommentarer:

  1. Åh! Me like! Vill också ha nytt kök med så fina lådor att hålla ordning i. Blir ju superbra ju! :-) Kram från Mia

    SvaraRadera
  2. Och på tal om att hålla ordning så är du välkommen till vår blogg och kolla in i ordningen i vårt kök... :-)

    SvaraRadera