onsdag 29 december 2010

Flyttat ihop...

För en vecka sen flyttade vi in lilla tjejen till Agnes rum men fram tills igår har Agnes fått sova hos oss för att lilla ska få vänja sig. Men igår va det dags för tjejerna att bli sambos. Vi kom hem rätt sent & tjejerna kom i säng först kl 22. Som tur va så hade båda varit vakna (vilket iofs inte alls är synonymt med sovmorgon) hela den långa bilresan från Haninge. Först sövde Anders Agnes i sin säng & jag somnade Astrid i våran. Sen bar vi in Astrid till sin säng & höll tummarna.
Jag vaknade några gånger vid 4-5 av att Astrid hostade galet mycket men hon vaknar inte, stackarn har vant sig vid ständiga hostan. (tror att det är "ärren" efter RS-skiten)
Agnes vaknade till vid 5-6 så jag tog in henne till oss. Låg & dåsade och väntade på att Astrid skulle vakna.. tillslut somnade jag igen och vaknade KL 9 av att Astrid fortf sov!!!!!!! Gick in för att kolla till henne. Hon sov så sött så.. Vi satte på tv och snart hörde jag henne där inne. Både jag och Anders kände henne på pannan men nej hon är inte sjuk....

Skulle lätt kunna vänja mig vid detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar