måndag 27 december 2010

Julklappar...

Barnen fick många fina & bra klappar i år. Toppen att få påfyllt i pärlförådet bla..

Jag hade oxå varit snäll & fick massa fina klappar i år!


*"ALLT OM MAT" kokboken!!
*Presentkort så jag kan förnya min föräldrapennings torftiga garderob.
*Finaste tovade handledsvärmarna/torgvantar.
*Lyxiga duschkrämer.
*En barnläkarbok som verkar toppen bra. Bläddrat en del redan!!

Vi fick också jättefina lakan av min svägerska Lisa! Nu när jag skulle slänga in dom i maskinen och plockade ur dom ur förpackningen så kände jag att: oj oj oj!! Det här är sådär härligt mjuka & prassligt krispiga lakan som jag skrev om för ett tag sen... Till dom va det stooora örngott 50*80 stora. Det är ju bara att köpa (framåt mars eller så) nya lite större lyxiga gosiga kuddar tänkte jag.. då kom dödsstötet.. :-D Dom förp som jag trodde va vanliga kuddar (oxå present från Lisa) va Stoooora kuddar!!! Så nu tvättar jag förbrilt för att kanske hinna bädda om innan vi lägger oss ikväll. TACK Lisa!!
Och TACK alla andra för allt fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar