fredag 3 december 2010

Opepp..

Anders åkte nyss mot sitt julbord. Om 1 timme ska jag & barnen bege oss in till stan för att lämna av mig & möta upp barnvakterna.
Är så osugen på att åka in till stan på julbord just nu. Varit uppe 2 ggr i natt med Astrid, vaken sen halv 7 & haft fullt ös hela dagen då Agnes är hemma på fredagar... Vill egentligen krypa i något löst sittande & krypa upp i soffan.
Men istället ska jag klämma i mig i ett par tighta svarta jeans & en silkig blus & gå på julbord m jobbet i Gamla stan. Kommer garanterat bli super trevligt bara man tagit sig dit men just nu känns det seeeegt.

Står & steker köttbullar i partyfrisyr, färdig sminkad & med nymålade naglar.. Hur tänkte jag där?? Kommer lukta gatkök ikväll. :-S


Well well efter första mellanölen vet vi hur kvällen kommer bli... Antingen piggnar jag till eller så kryper jag ner under bordet & somnar. ;-D
Önskar er alla en trevlig fredag!!!

1 kommentar:

  1. åh exakt så brukar jag också kunna känna! hoppas du fick en fin kväll, kram jenny

    SvaraRadera