fredag 24 december 2010

GOD JUL alla ni därute....

Här började det med att jag vaknade på soffan kl 06:30. Har sovit som en stock sen 23 snåret igår. Anders hade tydligen frågat om jag skulle med upp & sova... Inte ett minne. Sovit gott har jag iaf, utsövd och pigg. :-D

Så jag passade på att rigga inför Agnes morgonklapps-karta. Byggde upp ett kuddberg satte ett snöre vid trappan (som hon skulle klippa av med saxen i ryggsäcken) När hon efter någon minut fattade vad det handlade om så gick hon "all in" i det. Klippa av bandet vid trappan, gick ner för trappan, gräva sig igenom kuddberget m lilla spaden allt för att komma fram till julgranen & paketen. :-) Super kul!!

Vi har ätit julskinke frukost och nu ska jag & Agnes gå ut och skotta, fixa ljuslyktor & eldkorgen.
ÖNSKAR ER ALLA EN UNDERBAR JULAFTON!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar