torsdag 23 december 2010

Dagen före dagen....

Igår slog jag och Anders in dom sista klapparna, ritade en "Dora" karta till Agnes morgon klapp & så gjorde jag lite julsnask.


Det här får barnen av oss. Astrid får en stapelclown & Agnes en trätårta & en doktorsväska. Agnes får oxå en film i morgonklapp. Thats it!! Dom kommer få klappar av mor & far föräldrar & mostrar, fastrar osv också... Visst älskar jag att sen mina barns lyckliga små ansikten när dom får paket/leksaker men samtidigt vill jag inte se dom alldeles förvirrade över vilken av alla leksaker dom ska leka med.

Tycker helt enkelt att lagom är bäst...

Det som jag ser fram emot mest imorgon är morgon klappen, en Dora kartan Agnes ska få tillsammans m en ryggsäck m en sax, ett rep & en spade i.. Med hjälp av dom sakerna ska hon ta sig ner till Julgranen & klappen. Kul kul!!

Och så hoppas jag att alla våra gäster lyckas ta sig hit utan problem pga vintern aka "Snökaoset". Mamma & pappa färdas på E4 med snövädret i ryggen i eftermiddag & Farmor & farfar ska åka båten från Gotland!! Lisa har äntligen lyckats komma hem från London.

Idag blir det lite plock & fixande här hemma & en sväng till centrum. Ikväll får vi gäster... Blir lillajulafton m Per, Monika & lilla Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar