torsdag 23 december 2010

Jul pirret har infunnit sig...

Jag & Agnes va inne i Åkersberga centrum & hittade allt utom "Hackekorv" (letade även på 2 andra ställen)! Kan nog klara en jul utan korv.

Däremot hittade jag sötaste glittriga mockasinerna till tjejerna på Lindex. Och Agnes valde en klänning på Kappahl... Inte direkt vad jag skulle köpt men den jag tänkte köpa va slut så varför inte.... Astrid ska ha nya tightsen, en blå/lila blus & guld mockasinerna. Till mig hittade jag en syrenlila tunika. Lovar att slänga upp en bild imorgon iaf på kidsens julkläder. Mistel, sista klapparna & uppesittar lotter är inköpta & Agnes träffade även tomten som bjöd på pepparkaka till hennes stora glädje.

Nu luktar det av kokande julskinka, granen är på plats & lådorna med pynt står redo att hängas upp i granen.

NU ÄR UNDERBARA JULEN HÄR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar