söndag 4 november 2012

Intensiv helg...

Har jobbat mest hela helgen, känns det som iaf. Natten mellan fre&lör sov Astrid hos farmor&farfar så jag, Anders & Agnes tog sovmorgon till 9:30 i lördags.. Underbart att få vakna av sig själv. Sen åkte jag och jobbade stängning & idag körde vi öppning. Liiite lite sömn inatt då Astrid vaknade precis när jag höll på att somna men jag lyckades nog skrapa ihop 4-5h sömn iaf.  Inte så peppad på att jobba när kl ringde vid kl 05 imorse om vi säger så. :-D Ännu mer opepp när det va minusgrader dvs snorhalt &  tjock dimma hela vägen till Visby. Men sen när man väl är där så rullar det på bra.

Igår på jobbet hände värsta roliga saken. :-D Jag stod i kassan när en tjej sa -Hej, du bloggar va? Jag blev helt ställd. Är det någon mer än mamma, pappa & Ingmarie som läser alltså. ;-D Jag blev inte alls illa till mods Veronica, bara lite blyg & grymt smickrad. Första gången jag blir igenkänd för bloggen. Och ännu roligare är att jag hittade din blogg som verkar sådär blandad & kul *Favoritar*!

 
Här hänger vi i köket & snart ska vi bort till svärföräldrarna som bjuder på kvällsmat.. Lyxigt värre att slippa tänka på det efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar