fredag 23 november 2012

Såklart att jag har...

Fyndat lite i veckan trots pressat schema. ;-D
Fint saltkar som jag nog ska ha färska örter eller blommor i istället... 10kr

Ljuvliga små ugnsfasta? Bo Fajans formar. 5kr/st!!
En gammal fin sk "Tomteparad" med domherrar. 2kr tror jag...

Har även blivit lätt besatt av juldukar senaste tiden. Vet inte vad jag ska med massa juldukar, bonader & löpare till så jag får nog samla mig & sälja några innan säsongen är förbi.. Finns så mycket fina från 50-60 talet.

Sen har det blivit lite julklappar till nära&kära och lite smått fint & kul till döttrarnas Paket-adventskalender, kommer inlägg (inte om julklapparna dock) om det i veckan hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Blir saltbyttan till salu eller om du hittar en till så är pappa spekulant på en/Mamma

    SvaraRadera