tisdag 20 november 2012

Soft förmiddag... Laddar..

Ute är det grått, grått & lite brunt typ...   November klassiker!

Så jag har dragit på mig varmaste koftan & raggisar. Serverat mig dagens 2:a kaffe & en bit kladdkaka och kurar nu vid datorn och grejar lite med bloglovin & bloggen. 

Ska jobba kväll idag, farfar hämtar barnen & så nattar dom ungarna här ikväll så jag byter av svärmor vid 23 när jag kommer hem. Sen ska dom åka till London tiiidigt på Onsdagsmorgonen. Guld värda!! vad skulle jag göra utan dom nu när Anders är på fastlandet. Synd att kommunikationerna till Oskarshamn är sååå värdelös annats hade min pappa oxå lätt kunna komma hit i nödfall. Torsdag & Fredag får ungarna riktiga marathon pass på dagis. 7-17 dvs 10h! Har lite ont i magen över det men vill ändå inte sätta kollegorna i skiten.. 

Som jag sagt förut: Man ska vara med barnen som att man inte hade något jobb & jobba som att man inte hade barn.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar