torsdag 6 oktober 2011

lite... stopp. helt enkelt...

Massor av saker jag vill skriva om. Irriterande facebook statusar, knasiga saker som händer på jobbet, hur barnen växer, att min tumme håller på att spricka mitt itu, torrspricka från helvetet mitt i fingertoppen, sååå sugen på att plocka fram hårddisken & jämnföra Astrid m Agnes i samma ålder, näthata äckliga "radioprofiler" som förgriper sig på barn, berätta om hur Astrid lärt sig klättra ur spjälsängen, genus tankar & panik över att Agnes kommit in i någon prinsess period. Tydligen är cars för "pappor"...... :-S osv osv med mer, med mer....

Samtidigt ska tvätten vikas, jobbet ska jobbas, födelsedagskalas planeras, disken diskas, sömnen ska sovas, maten ätas, huset ska visas på söndag & på lördag vill jag hinna & orka hinna på något kul m familjen..

Hinner inte skriva om allt jag vill & istället för att välja en sak så blir det ingenting istället.. Tagit tillfälligt stopp!!

Håll ut, proppen lossnar nog snart.. Förhoppningsvis inom någon dag!! Så länge bjuder jag på ett menlöst : För 1år sen:inlägg.. Om det nu hände något kul då!


Förresten...... Fyller inte bloggen 2år snart!?

1 kommentar: