lördag 1 oktober 2011

Jobbhelg..

Jobbar i helgen & all ledig tid går åt till att sova & disskutera, räkna, peppa & älta m mannen hur vi ska gå vidare. Huset ligger åter igen på hemnet & nästa helg väntar ännu en storstädning & på söndag är det visning... IGEN!!! Fortfarande lite bitter & det känns som en never ending story det här.... Vi vill lixom bara iväg, hur svårt ska det va?? Detta känns lite som tortyr. Inte själva städningen, rensningen & "stylingen" som vi nu tycker känns som det lättaste, utan det är mest beskedet om antalet intresserade efter visningen, ev budgivning & dom 2 "ångerveckorna" efter 1.a pappersskrivningen som efter denna erfarenheten känns skit jobbiga!! Vilket jä*la antiklimax detta blev. Förlåt att jag ältar, men... I helgen skulle vi firat med att boka in oss på Yasuragi inom en snar framtid, kyla Champagne & på Måndag skulle jag sagt upp mig från jobbet. Ja ni kanske förstår att jag är liiiite bitter... Hoppas det går över i veckan!

Jag & min kusin Johanna skämtade om att vi skulle få sålt huset innan hennes bäbis behagade komma ut. Nu är fina Folke 2v och vi ska ha omvisning. :-S Dags att slå vad med min andra kusin Ida (ja dom lyllosarna!! Systrar som får barn typ samtidigt) om vem som levererar först!! ;-D Tror vi förlorar detta vadet oxå. Men va fasen, lääängtar ihjäl mig efter mitt andra kusinbarn!! Kommer förhoppningsvis kunna få lugna husförsäljnings nerver med bäbisgos inom 1-2v!! GO IDA!!!

Imorgon kommer vår älskade "Linas matkasse" igen... Det är en av dom sakerna jag kommer sakna på Gotland!! Finns inga matkassar där, vad jag vet iaf!

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt ni har det just nu! Jag hoppas det vänder snart!

    SvaraRadera