måndag 31 oktober 2011

Tack ungar...

Har inte haft ett ända "trick & treat" här i helgen... förän igår.
Vi satt & åt middag, det ringer på dörren, jag tjoar glatt till Agnes att det är Linas ska du hänga med ner & öppna, Agnes hakar på och vi rusar ner, jag hann först och öppnar dörren & håller på att skita ner mig för där ute står en gummimask & en m helsvart tyg för ansiktet & mumlar något. Gissar att det är typ "bus el godis" ser min chans & ber Agnes vakta spökena (vilket hon coolt gör) så rusar jag upp igen, ÄNTLIGEN!! ska jag bli av med dom där skit äckliga "dumle gingerbread" seriöst det smakar som chokladdoppad pepparkaksdeg,, pepparkakor ska vara tunna & krispiga!!! Bläääää!
öser ut hela påsen i händerna & bär ner till kidsen!! VARSÅGODA UNGAR!!! he he he.... Ni tror treat det blev trick.. *skrattar onskefullt*

Våga bara visa era läskiga nunor här igen & skrämma vettet ur vanligt folk..... Funderar på om man skulle köpa sådandär buttricks peppar karameller & blanda i.... ;-D

Tro mig när jag säger att jag kollade i fönstret innan jag öppnade nästa gång det ringde... Som tur va det Linas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar