torsdag 31 maj 2012

Update: En rysare?!

Den ev. ryyysaren jag la upp bild på härom dagen va just en riktig rysare!!!! Jag har alltså gjort mitt första riktigt "TOKBRA" loppisfynd!! Hoppas på fler sådana i framtiden. ;-D Det va något med tyngden & emaljen...

 När jag kom hem med dom så googlade & läste jag runt lite och tänkte att det är läge att fråga proffsen. Sagt & gjort! Igår fick vi svar från Bukowskis market om ett ev utropspris.  :-D Och det va avsevärt mycket mer än vad jag betalade! Så såfort vi är i Sthlm ska dom här lämnas in för försäljning. Sen får vi se om dom ens når utpriset eller mer.. 

Dom är verkligen jättefina & häftiga med dom emaljerade handtagen men jag vet att jag inte skulle våga använda dom och inte heller orka "findiska" och putsa. Så då är det ju faktiskt bättre om dom kommer till någon som verkligen använder dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar