måndag 21 maj 2012

Loreens nya kläder...

Det här kan verka som tvära kast men jag har några väldigt olika intressen. Svamp, loppis&antikt, matlagning, fiske & Schlager!

Jag har väldigt höga förhoppningar & är rätt säker på att Loreen kan ta hem det här i år. Toppen låt som verkligen satte sig direkt, grym dans och så hon har en enorm karisma & utstrålning  !! Men så fick jag syn på nätet häromdagen att hon BYTT KLÄDER!! Och det va inte till det bättre tyvärr!

SNÄLLA BYT TILLBAKA!!! Dom där fransarna blir bara för mycket!! Mer Ursula sjöhäxan än "trollskt & älvlikt"!!
 Med en sådan utstrålning, grym låt & häftig dans & sist men inte minst MAKALÖS röst så behövs inget mer än det hon haft på sig innan.
bilderna har jag lånat av aftonbladet &SVD.

Hoppas det stämmer som jag läste imorse att dom tagit till sig av "kritiken" dom fått av bla aftonbladets läsare och ska tänka över klädbytet!! Byt tillbaka så lovar jag att glömma den där !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar