lördag 19 maj 2012

Mer än 3år senare...

Idag gjorde jag det igen... Tog fram väskan med dom gamla jeansen som jag hade innan & efter Agnes men sen dagen jag plussade med Astrid så har dom inte gått att knäppa och snart fick jag dom inte ens över låren. Tog även upp väskan ur källaren när Astrid va 4 månader (undrar vad jag tänkte då) och då fastnade dom fortfarande precis ovanför knäna...  :-S Efter att ha testat några gånger till gav jag upp & packade ner dom i källaren igen. Och där i väskan har dom legat sen dess....

Men så tänkte jag nu när jag fick returnera ett par brallor i stl 40 till HM för att byta till stl 38. Då tänkte jag att kaaaanske........ Gick ut i garaget & rotade bland lådorna och hittade väskan. Och JAAAAA!!! Alla byxor går upp & går att knäppa! Visst, endel skär in på dom mest konstiga ställen, endel är inte så snygga längre & ett par gjorde faktiskt lite ont att ha på sig. Men ÄNDÅ!!  Fast mina underbara mjuka Crocker behöver en ny knapp efter att jag envisades att ha dom med ett gummiband alldeles för långt in i graviditeten med Agnes så knappen lossnade tillslut.

Små glädje ämnen för en fortfarande smått efter barn-degig mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar