onsdag 9 maj 2012

En sväng till stan...

resulterade i en REA-kofta på Åhlens, nya p-piller, bra blodtryck (bäst att kolla innan man hämtar ut nytt recept), 2st ljumma Cheeseburgare i bilen, resultatslöst jagande efter någolunda snygga gummistövlar (seriöst det finns INGA snygga gummistövlar på denna ön) och ett 50cm lååångt surdegsbröd från LEVA (Äntligen lyckades jag pricka öppettiderna)! Bara MÅÅÅSTE äta lunch där snart såg jag (ångrade snabbt cheeseburgarna)!! 

Men då jag helt snöat in på "gammalt & nött", nu till dom roligaste inköpen ifrån "Kupan" & "9 liv". För 125kr fick jag hem följande idag...
Typ oanvänd skinnväska, funderar på om jag ska be en skräddare klippa upp handtaget till en ring och så 6st frukt/ost knivar med trähandtag (ser ut som teak) i orginal kartong. 

2 st UNDERBARA gamla sovsäckar (60-tal eller 70-tal måntro) med ljuvligt björkmönster i riktigt bra skick. Vet inte om jag ska sälja eller behålla. Älskar mönstret men vet inte när dom ska användas egentligen. 

Och ett fat i typ samma mönster som mitt kära "Shrek" pennställ.


2 kommentarer:

  1. Har du kollat på Rusta efter gummistövlar?

    SvaraRadera
  2. Men HELLO vilken snygg väska, den var superfin. Måste bli bättre på å kolla på Kupan och Katthemmet, alla verkar hitta bra fynd där + att man känner sig lite mer hjälpsam emot dem än om man handlar på H&M....typ....

    Jag vet, finns inga bra gummisar här...jag letade upp ett par på Brandos.se (har jag för mej), så kika du in där och shoppa i lugnan ro på nätet. Kram

    SvaraRadera