torsdag 24 maj 2012

Kval 2. Wiiiieee!!

min kära man skäms nog fortfarande över mitt seger yl/vrål/brööööl jag drog av i soffan!!!

Även om hon va tippad så kan ALLT hända så jag va så fruktansvärt nervös inför uppläsningen. Speciellt när det börjar med riktigt dåliga otippade låtar... Ren ångest!! Mina nerver tackar ödmjukast för att vi slapp läsas upp typ sist (som i fjol)!!

Jag & syster har "i fall att, om vi har turen" planerat en finalfest-kväll i helgen. men jag har varken vågat packa eller boka båtbiljett ännu bara för att jag nojjat att det ska "jinxa" & att Loreen inte skulle gå vidare pga av mig!! :-D
Så nu har jag alldeles nyss bokat båtbiljett för att imorgon bitti packa ihop en weekendväska för att redan imorgon eftermiddag åka med båten till Sthlm för finalkväll/weekend med min syster Maja & hennes Joel! Vi kommer tydligen hänga på en krog mitt i stan med storbilds-tv på lördag!!


Tänk vilken kväll!!!  Skulle Loreen vinna lovar jag att överväga att bada i sergelfontänen! Eller iaf åka förbi i TAXI på väg hem till mjuka gästsängen!


Än engång Wiiiiieee!! För Loreen!!! 


Agnes då?? Jo hon hängde med bra trots cola-chock första 6 låtarna. Hon studdsade mer än Jedwards. ;-) Sen somnade hon 3 låtar efter Loreen! Lite trött efter att dom firat "förskolans dag" på dagis idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar