torsdag 14 oktober 2010

Blev visst endel shopping idag oxå...

Efter en sväng förbi hej&hå i Täby kyrkby konstaterade jag att dom inte hade mycket av det jag letade efter idag. Blev en söt liten vit, glittrig rosa randig skjorta till Astrid bara. Är på jakt efter lite sådär emil aktiga skjortor m ståkrage till båda barnen. Alt hemslöjd/landskapsdräkts liknande skjortor. Hittade en i blått men den skulle passat Astrid i 1 vecka typ. Synd!!
Astrids skjorta 40kr** Hittade en halsduk till mig på rea 50kr. ** Och läckraste toppen på HM till Agnes. Själva trycket är en massa olika små blommor. Så fin. Sen blev det ett par svarta tights & en brun logg topp till Astrid.
Sen när jag skulle in till Centrum & hämta sista Hm-paketet m 2 tröjor som va restade sist så snubblade jag in på Kappahl där dom hade flyttrea. ½ reapriset. Hittade coolaste tjocktröjan i blått m lappar på armbågarna och en fin sjal. Men det ligger i tvätten nu så det blir ingen bild.
Och när jag kom hem drog jag fram 86-92 lådan m Agnes gamla kläder. Hittde en hel del 86:or som nog krymt lite i torken för dom kommer funka fin fint till Astrid nu.
Skönt att hon börjar trappa ner i tillväxt nu så man slipper det eviga garderobsbytandet. Känns så konstigt dock att plocka fram kläder som Agnes hade för knappt 1 år sen. Men så skiljer det bara 4 kilo på mina tjejer. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar