torsdag 7 oktober 2010

Idag so far...

Promenerade ner till dagis i det gråa svala höstvädret. Underbart skönt & vackert ute nu. Att jag promenerade säger mycket om hur bra jag mår nu. Va länge sen jag verkligen orkade gå ner till dagis. Detta säger väldigt mycket om hur mycket piggare, gladare & full av energi jag blir av att jobba. Nu med facit i hand skulle jag nog börjat jobba tidigare och sen delat upp resten som vi gör nu. Well well... Nu vad det så här & nu ska jag verkligen njuuuuta av sista månaderna som deltids föräldraledig.
Idag har jag & Astrid vikt tvätt, detta tar dubbelt så lång tid när hon "hjälper till" då hon river ner allt jag vikt. :-D Nu blir det lite lunch till henne sen när hon somnat tänker jag laga min favvo rätte. Stekt fläsk & bruna bönor.

Astrid går mer än hon kryper nu... Även om gången är vinglig & stapplig. Och så trillar hon en heldel men hon reser sig tålmodigt igen & vinglar vidare. Tror hon fått sin fars tålamod. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar