fredag 29 oktober 2010

Drömmer mig bort till nästa vecka...

om en vecka vid denna tiden sover jag högst troligt fortfarande, i lugn & ro, alldeles ensam..... Kanske att jag masat mig upp och äter frukost i lugn & ro, alldeles ensam. Eller är jag på väg någonstans m bilen, kanske in till stan. I allafall är det lugn & ro, och jag kommer va alldeles ensam.

Att man kan lääängta så mycket efter att få vara just ENSAM!!!!

Anders och barnen åker nämligen till hans hemland Gotland nästa Torsdag. :-) Blir borta i nästan en vecka!! Kommer nog bli lite ensamt på slutet men det är skönt & nyttigt att få längta ibland.



Fotnot: För er som får moralpanik av det jag skrivit ovan. Självklart älskar jag mina barn & min man men ibland är det skönt att få en paus och det är ingat jag skäms för att känna.

1 kommentar:

  1. Gud så underbart!!
    Jag älskar mina ungar, men just nu är jag sluuut! Skulle behöva lite laddning av batterierna!

    SvaraRadera