torsdag 28 oktober 2010

I LOVE my blogg!!!

Idag fyller min 3:e bäbis 1år!!!!

Jag trodde aldrig att JAG skulle starta en blogg.... Några av mina vänner hade nämnt det innan mest pga av mina status rader på Facebook, dom va som små korta inlägg.. Men jag tänkte: Neeeej! Vad ska jag skriva om & vem i hela världen skulle läsa det (förutom mamma&pappa)?? Men så en seeeg vaken natt i slutet av graviditeten med Astrid så tänkte jag: Varför inte, har ändå inget bättre för mig!! Skit samma om ingen läser det!

Det va bland det bästa jag har gjort. Nu har jag hela vårt 1:a år men Astrid på pränt. Ångrar lite att jag inte tänkte på det redan m Agnes. För från hennes första tid har jag bra sporadiska dagbok anteckningar.

Sitter här & blir nostalgisk. Läser igenom massa av det som hänt under året!!

Klicka på texten så kommer ni till inlägget (bloggläsning for dummies (dvs pappa) )

Vilket HÄFTIGT, STÖKIGT, UNDERBART & JOBBIGT år det har varit!!! Men det är mitt liv & jag älskar det och dom jag delar det med!

Kommer självklart forstsätta m bloggen även om det nu är en ny tid i livet med jobb som ska hinnas också. Blir kanske inte riktigt lika duktigt uppdaterat men jag lovar att jag ska försöka klämma in 1 inlägg om dagen iaf..

ENJOY!!!!

1 kommentar: