måndag 11 oktober 2010

Dom hostar ju..

.. liiite iaf. Hostar mest gör pappa Anders.
Så idag blir det ingen 3års kontroll.

Och ingen är gladare än jag. :-) (och Anders som slipper dra vagnen fram & tillbaka till centrum i minusgrader) Har varit lite ledsen att jag missar det, missade 1 års m Agnes oxå då det va Anders som va hemma då också.

Vill inte hålla på & missa massa sådana grejer. Även om det egentligen inte är något speciellt. Men ändå så kul.. Så nu kommer vi nog gå tillsammans dagen före hennes 3 års dag ist.

Skönt att vara tillbaka på jobbet men i helgen har jag faktiskt för 1:a gången saknat mina barn & längtat hem lite.. Det är skönt & bra att få sakna lite. Känner mig mer engagerad & tålmodig med dom när jag väl kommer hem sen. Tror jag är en bättre & roligare mamma när jag jobbar.

Nu iväg för att klämma av ett 10 timmars pass. Tycker personligen det känns liiite tungt efter att ha jobbat helg men men imorgon är jag ledig...
Astrid sa till mig att hon ville åka till hej&hå barn secondhand och titta efter en höst mysig fleece overall imorgon. Får väl ställa upp & köra. ;-)

Ha en toppen dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar