tisdag 12 oktober 2010

Idag...

Har jag inte gjort ett smack på min lediga dag... Kämpade med att få igen sömnen som mina barn stal från mig inatt. Dom vakna mellan 02-04 inatt. Tror det va fullmåne för jag somnade sent oxå för en gångs skull. Tillslut somnade vi om på golvet i vardagsrummet. Anders hostade så att vi alla inte kunde somna om. Så totalt blev det 4 timmars sömn m ett avbrott på 2 timmar mitt i.

Nu framåt kvällen har jag dock fått mer fixat & grejat. Kollat av kalendern och planerat endel framåt november, börjat spåna på Agnes första Adventskalender, Ska/VILL göra en sådan med massa små paket. SÅÅ KUL!! fått iväg mail m barnens önskelistor till närmast sörjande. ;-)
Tack vare "Homeenter:s" (barn filmklubb) medlemstidning hittade Agnes massa fina leksaker som hon önskar sig . Agnes älskar att läsa sådana tidningar & kataloger och peka på vad hon "vill köpa", drömma går ju.. För med tidningen kom ett blad m reklam för "Blå Elefant", kolla in!! Jätte mysiga saker!! Agnes blev helt uppspelt och pekade på ALLT!! Tjejen har nu lärt sig att man kan önska sig saker nämligen. :-D

Nu blir det "Halv 8 hos mig"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar