tisdag 19 oktober 2010

Phu!!!

10 timmars passen är låååånga. Kom hem nyss, dvs typ på minuten 12 timmar efter jag åkt hemifrån. tar 1 timme till jobbet vid 10 pga trafiken & så jobbade jag över lite för min nattkollega idag...

Blir liiite knepigt m maten när man börjar kl 10 och jobbar till 20. För ca 1-2 timmar in i passet är man hungrig på lunch & sen vill man gärna äta middag vid 18 (men det blir mitt i rusningen så det blir typ att man äter vid 15-16). Tyvärr har i bara ½ timmes rast och den vill man inte gärna dela upp för man behöver den där stunden att sitta & pausa. Men har kommit på att jag kan köra måltidsersättning/viktäktar shake till lunch i farten på lagret typ. Kan nog va bra för figuren oxå.

Nu ska jag slösurfa lite sen blir det sängen...

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar