lördag 2 april 2011

Ny shoppat...

HM paketet innehöll lite smått & gott till tjejerna. Sommar t-shirtar som Agnes valt likaså dom rosa skorna. Sen plockade jag ut lite till dom oxå. Praktiska saker som trosor, linne & strumpor. Köpte även 2 likadana klänningar till dom. Jättefina rödrutiga m smock. Kommer sitta fin fint i sommar & i December på Teneriffa.. Den blåa & röda Baddräkten jag visat innan får stanna i påsen tills Agnes godkänt den. Häromdagen när Anders läste bloggen m Agnes i knät kom baddräkts inlägget upp & hon sa bara... Jag vill ha den rosa..




Jag fick en skön ärmlös klänning/tunika, snyggaste kökshandduken m morot & lite servetter.



Vad fyndade jag på Myrorna idag då....??





En supersöt börs (50kr) till mig, fina öronhängen i grönt (10kr) som ska se ut som bärnsten men är garanterat plast rakt igenom. Fast söta va dom. Och till Astrid blev det 2 par byxor till våren. Gröna urspr från Åhlens (30kr) & Rosa urspr från HM (20kr) båda typ helt oanvända. Altså totalt 110kr. Älskar second hand... :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar