onsdag 27 april 2011

Tandvärk!!!

I en vecka har jag haft tandvärk.. Va till tandläkaren förra Tisdagen för att en lagning höll på att lossna. Ville inte att den skulle släppa under påskhelgen precis. Så dom tog bort den & satte igen hålet på nytt m orden "Det är väldigt nära en rotfyllning där" !!! Sen bedövningen släppte på kvällen har det bara eskalerat... Har knaprat ipren & alvedon hela påskhelgen. Och nu är det så pass att jag måste ta hästdosen 2 alvedon & 1 ipren för att slippa smärtan.



Har fått en ny tid hos tandläkaren idag!! Måtte hon kunna fixa det onda. Min mage pallar inte fler tabletter & mitt psyke klarar inte mer smärta. Det värsta är att det gör ont på ett annat ställe oxå. I överkäken har nämligen en visdomstand brutit igenom halvt & där känns det inte helt hundra heller...





Nu behöver jag nog inte funderar på vad vi ska göra av skatteåterbäringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar