onsdag 6 april 2011

1 gång är ingen gång. 2 gången är alltid en början.

Har varit ut & promenerat/joggat (varvar ca 1min gång & 1min spring som mjukstart, tänker öka springet efterhand) ikväll igen. blev en liten sväng på typ 2-3km typ. Har inte fattat mig på runkeeper än men snart ska jag nog få igång den oxå. Det är rätt skönt att springa trots allt men idag va jag så himla hungrig. Skulle klämt en frukt innan kanske.
Så nu gör jag etthundrafemtielfte försöket att bränna dom sista 6 envisa gravid deg kilona!!!


Wish me luck!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till!! Det är lätt att börja men svårare att fortsätt (egen erfarenhet). Vi kan ta en runda i helgen/Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag har också precis börjat, men dock bara med långpromenader och hemmaövningar. Lycka till!

    SvaraRadera