måndag 4 april 2011

En unge i minuten...

Alltid lika gråtmild & sentimental efter att ha sett det programmet. Vilken jä*la häftig grej det är att föda barn. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka o återuppleva mina förlossningar ibland. För trots långdraget (38h m regelbundna värkar! från första känningen lägg till 12timmar till), fruktansvärd smärta & den där hemska dödsångesten som kom när dom sa ordet snitt... Trots det så är det fortfarande bland det häftigaste & roligaste jag gjort. Hur sjukt är inte det?? Och jag har även nål, sjukhus & blodskräck men då bara körde man. Focuserad till 1000!!! Är glad att jag har allt nedskrivet av både mig & Anders & att det finns mängder m foton. Men en film hade ju varit rolig såhär i efterhand. Men just då va det helt otänkbart att Anders skulle film.. Ja ja! Man kan inte få allt. ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar