lördag 30 april 2011

Lite sommar kläder & EGO BOOST!!

till MIG!!!! Hittade både jeans, en tunn vid topp, en kjol & ett bälte... Sen blev det rouge & fondation oxå. Och en Unicef pin "för varenda unge"!! (Tack SNÄLLA mamma&pappa för presetkortet, gjorde underverk för humöret & garderoben)


Och dagens BÄSTA!! va nog storleken på jeansen!!! Jag tar alltid med mig 30/32 & 29/32 (min gamla stl) in i provrummet och provar alltid dom minsta först och oftast fastnar dom på låren alt går inte alls att knäppa..... Fattar inte varför jag ens plågat mig! Men idag gled dom hela vägen upp & jag fick ihop knappen!!!! Weeeeha!!! Antingen har dom generösa storlekar på HM-jeansen eller så gjorde 1 vecka med tandvärk & sömnbrist underverk!! Kalla mig ytlig men OJ va glad jag blev... Nu är det bara skinnet som hänger över byxlinningen som ska bort. Stoppar in det sålänge. ;-D



Blev en snabb, god & fräsch lunch idag!!


Nu ska jag hoppa i duschen för att sen dra till jobbet!! Hoppas ni får en fin kväll!!


Imorgon ska jag & Agnes plantera blommor & rädisor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar