fredag 22 april 2011

Har det alldeles UNDERBART!!!

Är i Tegelstrand m min lilla familj, min mamma, pappa, syster m respektive, min moster, farbror, deras 2 döttrar m respektive + 3 vänner till dom. Underbart fullt hus här alltså!!





Agnes & Astrid springer runt ute & leker hela dagarna. Agnes har hittat vänner i Norska grannarnas 3½ & 7 åriga barn. Dom har sprungit på berget, cyklat & lekt vid stranden ihop. Så kul att det finns jämnåriga här att leka med.








Dröm loppis i "Vejern" som drivs av Barncancerfonden & alla som jobbar är frivilliga änglar!!! Här prutar man INTE!!!! Fyndade stödhjul till Agnes cykel som vi hittade på en annan loppis (Norska vännerna hade en cykel så Agnes ville ju oxå ha en ) Så idag plockade vi ihop en fin fin cykel på 3 olika loppisar för 180kr m hjälm & allt! En perfekt sommar cykel. Och med MacGyvers (min pappa) hjälp passade stödhjulen tillslut. Jag hittade ett jättefint grönt fat oxå.






Nu drar pappa snart igång grillen & barnen sover oxå snart hoppas jag. Jag tänker joina gänget som sitter i kvällssolen & dricker en kall öl.




Som ni förstår kommer det vara lite tyst här under påsken...




GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar