måndag 15 augusti 2011

200%

Kommer bli 200% arbete den närmsta tiden inser jag nu.

Dagen som gått:



  • 06:30 Astrid vaknar, Gosa m Astrid & sovande Agnes framför barnkanalen.

  • 07:00-08:00 Kläpå, kamma,borsta & jaga barnen till dagis. Dom sa knappt hejdå ens.. Tror några har längtat! ;-D

  • 08:15-08:45 frukost & kolla favvo bloggarna

  • 08:45-10:45 Rensa ur & slänga hälften av innehållet i byrån på Toa. Bara det att jag hade kasslertrosor & gigantobindor kvar sen senaste snittet säget ju allt om att det va dags!! Nu är byrån tom så ikväll slänger Anders ut den fuktskadade stackaren, en "malm" i våtrum är inget att rekomendera. Fortsatte in på mitt sminkbord & plockade rent det & packade (bättre sent än...) upp semester necessären. Kör ett varv i Astrids rum & städar iordning.

  • 10:45-11:00 Slänger i mig mat

  • 11:00-12:45 städa & slänger bland krukorna i garaget. Rensa en annan hylla, slänga & packa 1 låda till bakluckeloppis.

Phuuuu!! Snart ska jag hoppa i duschen för att sen dra till jobbet! Slutar 22... och imorgon kl 06 är det dags igen.. Hoppas verkligen vi får lön för denna mödan. Fast att äntligen få bort allt skit vi samlat på oss, saker från gamla lägenheten som "kan va bra att ha" som vi inte rört & får det organiserat igen efter 4 kaosiga småbarns-år är iofs lön nog. :-D Fast en lyckad försäljning är ju självklart målet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar