måndag 29 augusti 2011

Riktigt risig passform..

Supersvårt att hitta bra, slitstarka & snygga brallor till Agnes. Hon är precis som jag när jag va liten. Lång bent & smal!! 104:or är alldeles för korta men sitter bra i midjan. 110:or som dessa är alldeles pösiga men bra i längden.. Dessa satt väl inte så superfint men vad fasen. Dom fungerar som dom ska & jag gillade förstärkningen på knäna. Kan behövas!! :-D



Däremot ska vi inte ens prata om dessa (ska lämnas tillbaka). Båda jeansen kommer från samma butik, samma "avdelning" till&med och har samma storlek. 110:or båda två!! Hur kan det skilja såååå mycket mellan två treggings/jeanstights???



Agnes är nu 106cm lång!! Mitt emellan storlekar.. Fast om jag känner henne rätt så knakar det till & så har hon vuxit några centimeter till.. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar