fredag 5 augusti 2011

En sväng till Väjern Loppis

På väg till Kungshamn & systemet svängde jag inom Loppisen i Väjern för 1.a gången i sommar. En loppis som drivs helt ideellt av ett gäng eldsjälar & alla pengar går till Barncancer föreningen! Där prutar man inte utan avrundar gärna lite uppåt om man kan. Kommer återvända minst 1 gång till innan vi åker hem.





Idag hittade jag detta:

2 Underbara täcken som blir perfekta svala sommarkvällar, till gräsmattehäng eller att bädda med när man får nattgäster. Bästa är att dom är så snygga & färgglada.



2 underbara askar "made in USSR" Föll direkt & när jag gick ut med dom så mötte jag en tjej som spontant utbras -Åhhh vilka underbara askar!! Sen blev det ännu en liten röd NilsJohan bricka likadan som jag köpte på Gotland så nu har jag 2 till barnens frukostar.




Nöjd som alltid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar