onsdag 31 augusti 2011

Nästan dubbelt upp!!!

Vad va det som hände? På 1månad har jag gått från ca 45-55 läsare till 75-85 läsare/dag... Va det något jag sa??
Hur som helst så är det väldigt roligt, lite smickrande & så blir jag aninges förlägen.. Tänk att i snitt 67 pers vill läsa om mitt alldels vanliga & lätt stökiga liv. Jag själv är mest lycklig över att ha dessa 2år på pränt. Bästa & mest uppdaterade "mina första år" bok någonsin!!!



VÄLKOMMEN ALLA NYA och gamla!!

Har gjort detta någon gång innan men av nyfikenhet om vilka ni nya är och... ännu mer nyfikenhet, så gör jag det igen! Se så, va inte blyga nu....

Vem är du där ute...? Känner vi varann? Vad gör du? Bloggar du oxå? Hur hittade du hit? Vad vill du att jag ska pladdra mer/mindre om??

Nu åker jag till jobbet så ni har heeeela dagen på er!! ;-D

5 kommentarer:

  1. Vad kul =)
    Grattis till läsar antalet. Hoppas du får många många fler!
    Jag har tappat massor, men det har med att göra att jag la ner bloggen för att sedan börja igen. Men men....
    ha det bäst!

    /Bella

    SvaraRadera
  2. Du vet ju vem jag är vid det här laget! ;) Minns dock inte hur jag hittade hit, minns bara att jag försökte kommentera ganska ofta men det gick aldrig. Tur att det ordnade upp sig! Jag vill framför allt läsa mer om flytten, tycker som sagt att det är ett riktigt spännande och modigt projekt ni dragit igång!

    SvaraRadera
  3. Hej Lina! Du har en jätte bra blogg och framförallt skriver du
    riktigt roligt! En ren fröjd att spana in här ofta!
    Nu åker vi snart upp till paradiset Tegelstrand! Som vi
    har längtat. Tips på loppis där uppe? Lycka till nu med
    flytten! Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Hej Lina! Håller med Ida - du har en jättebra blogg. Jag tycker det är fantastiskt roligt att läsa det du skriver - du är riktigt bra på det! Tycker du ska, som du själv skrev, "pladdra på" exakt som du gör. Det känns verkligen som det kommer ifrån hjärtat. Vi åker till Tegelstrand på fredag morgon och efter att ha sett dina bilder på bloggen så längtar vi ännu mer. Ha det riktigt bra, Lina! Lycka till med allt! Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  5. Therese här, vi sågs första gången för hundra år sen (känns det som) när Agnes var en nyfödd vacker liten skrutt, bara några dagar gammal. Var tillsammans med Morgan på den tiden.

    Kollar in då och då, blir glad att se hur fint ni verkar ha det och att även Astrid verkar helt fantastisk :) Kram

    SvaraRadera