lördag 6 augusti 2011

Pappa har åkt hem...

Agnes: -Nu har vi ingen "Vinga" kvar, han är hemma i Mommos hus!

Vi saknar alla Vinga! Vem ska nu städa frenetiskt, ta ungarna på morgonen så man kan somna om på soffan, steka makrill & ge svar & lösningar på alla frågetecken (min pappa kan ALLT & det han inte vet är inte värt att veta)!

När jag & Agnes precis kom hem från Största berget fick jag ett mms från min retiga pappa. Bilden? Hans keps m 7-8 stora fina gula kantareller. Både jag & pappa är svamp fantaster & han har retat mig med att han minsann ska hem & plocka svamp. Så nu hade han tillomed stannat påvägen hem härifrån stugan!! Tror jag ska ge mig ut här mellan bergen för att stilla suget lite innan vi återvänder till Stockholm.

Vi saknar dig massor "Vinga"!! Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar