onsdag 25 april 2012

Arbetslöshetens framsida...

Senaste dagarna har jag fått träffa en annan sida av mig själv som jag inte känner sen innan.
 Hela jag bubblar av brillianta men även endel smått galna ideér, små "fnuliga" lösningar på I-landsproblem & drömmar om framtiden. Små grejer som jag aldrig någonsin kommit på förr poppar bara upp och verkar roliga & genomförbar. Blir alldeles rädd då jag vet att jag är bra på teoretiska ideér men har tålamodsproblem i praktiken. Allt detta samlas i en skrivbok & testas i lite skala så får vi se vad det blir av galenskapen & drömmarna!

Brukar inte vara den som skriver A utan att säga B. Men jag spricker om jag inte får läcka lite om vad som händer mellan öronen!

2 kommentarer:

  1. Jamen säg då! Jag är dönyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alldeles för tidigt att säga, tyvärr. Ännu är det bara en dröm som börjat komma ner på papper & jag har börjat undersöka saken.

      Hang in there & ha tålamod.. ;-D

      Radera