måndag 16 april 2012

När jag ändå va in till Visby....

Idag va jag och skrev lite papper på sommarjobbet. Kommer bli en spännande & lärorik sommar!

Och man kan ju INTE åka till Visby utan att besöka "Nio liv" (katthem loppisen), Toggas byggnadsvård & Röda korset!! Dags att ha en "loppis börs" i bilen med lite kontanter för jag ska svänga in på alla sommarens loppis skyltar.


Hittade 2 fin fina pussel till tjejerna på Röda korset. Okollade 10kr/st. Självklart va dom kompletta! 



Och på Toggas va jag först och främst på jakt efter "Sally" burkar då dom hade massor i fjol. Men idag fanns inte en enda tyvärr. Men däremot hittade jag dessa 2 små fina på "REA"  5kr/st. En lite lätt naggad Höganäs oljelampa & en gammal "AVON" krämburk (med gammal äcklig kräm i men inget som en disk inte rådde på) att ha smycken i... Dom hade massa fina gamla parfymplaskor & krämburkar där.. Skulle lätt kunna köpa fler.....

30kr = billigt nöje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar