tisdag 3 april 2012

Ignorerar flytten lite...

Är det påsk så SKA det pyntas! Påsken är lika viktig som julen för mig. Älskar att påskpynta, greja med påskäggen & påskmaten är ljuvlig!
I år blir påsken lite annorlunda mot hur det brukar vara. Men den blir en påsk att minnas! Skärtorsdag packas det sista & på Fredag lastar vi in i lastbilen för att framåt kvällen bege oss mot båten. Påskafton blir spontan. Vi äter vad vi hinner när vi hinner! Det blir nog alldeles underbart hur som helst! Men sålänge vi bor här ska det vara pyntat. Riset blir det som packas ut sist! ;-D
By the way kolla in underbara duken som jag fick i en låda m påskpynt som jag ropade in på auktion i somras & äggen som hänger i riset hittade jag på Lions för 5kr.

1 kommentar:

  1. Skulle vi inte åkt bort skulle jag påskpyntat mer.. Känns som de är få som går in för påsk numera, roligt att läsa att någon gör det =)

    SvaraRadera